FATEC- Federació de Associacions de Gent Gran de Catalunya, entitat que agrupa més de 500 casals i Associacions de Gent Gran, és membre del Consell Assessor de la Gent Gran, de l’Ajuntament de Barcelona.
FATEC- Federació de Associacions de Gent Gran de Catalunya, entitat que agrupa més de 500 casals i Associacions de Gent Gran, és membre del Consell Assessor de la Gent Gran, de l’Ajuntament de Barcelona.
El passat 21 de setembre, FATEC va participar a la primera jornada de la 6a Convenció Les veus de les persones grans que se celebra cada quatre anys, des del 2003. La Convenció és el principal espai de participació, debat i reflexió de les persones grans de la ciutat.
Aquest cop l’organització és totalment diferent a la dels anys anteriors, amb l’objectiu d’ampliar al màxim la participació ciutadana. Està oberta a totes les persones de 60 anys i més, així com a professionals, investigadors/es, persones expertes en l’àmbiat de l’envelliment i d’altres persones que tinguin interès.
El 16 de novembre se celebrarà, al Born CCM, la segona jornada sota el títol “Avancem en la participació”. Fins el 21 de març de 2023 s’organitzaran “Intercanvis ciutadans” i “Accions territorialitzades” amb moltes activitats amb l’objectiu de dialogar, reflexionar, aprendre i fer servir les nostres veus. El 23 de novembre es farà el primer Intercanvi sobre Cures al Centre Cívic Vil·la Florida.
Podeu consultar les trobades d’aquest procés i fer les inscripcions aquí i molta més informació a:
https://ajuntament.barcelona.cat/personesgrans/ca/canal/convencio-les-veus-de-les-persones-grans
Us animem a participar-hi!
Comments are closed