El passat dia 29 de novembre els Srs. Joaquim Julve i Enric Ollé de FATEC, van mantenir tenir una profitosa reunió, amb la Directora General de Digitalització Sra. Ester Manzano.

Desprès de fer una amplia exposició de les tasques dels Grups de Treball de FATEC, per la promoció i millora de la vida de la Gent Gran de Catalunya, la Directora General va fer una explicació, molt amplia, de les funcions del seu Departament, que depèn de Presidència.

Funcions que van orientades directament, com el seu nom indica a la digitalització i acompanyament de la ciutadania, en forma de cursos i tallers presencials de formació i aprenentatge digital, així com oficines d’atenció a la ciutadania per ajudar a complimentar els diversos tràmits a fer amb l’administració, suport presencial però també a través de telèfon i la web del Departament.

Del Departament depenen les anomenades TIC’S i també els punts OMNIA per la formació digital dels ciutadans, l’acord consisteix en que FATEC, una vegada informada i se sàpiguen les dates i els llocs i pobles on es faran els diferents tallers i cursos, promogui a traves de les seves Associacions i Casals, les inscripcions adequades.

Per portar a terme aquesta tasca de divulgació de les oficines de ciutadania i dels tallers de formació digital, a traves dels nostres Casals i Associacions, mantindrem properament trobades de treball amb els responsables de ciutadania de les TIC’S i dels punts OMNIA.

Barcelona, 29 de novembre del 2023

Comments are closed