Residència Asil Hospital La Garriga (La Garriga)
La raó de ser de l'Asil Hospital de La Garriga és el de proporcionar un servei sanitari i social per a la gent gran. Actualment, disposa de 153 places de Residència Assistida i 40 de Centre de Dia. Els residents són atesos per una plantilla de gairebé cent professionals i una quarantena de voluntaris que desinteressadament col·laboren amb l'equip. Compta també am un menjador social per als més necessitats.
Ubicat al bell mig del poble, les seves instal·lacions superen els + de 5.000 m2, entre les quals hi ha àmplies terrasses i zones enjardinades. L'Asil Hospital, amb el pas del temps, s'ha anat transformat i renovant. Actualment és un edifici adaptat per a la vida i necessitats de les persones grans, amb mobilitat reduïda i que han perdut autosuficiència i necessiten el suport d'un equip de professionals. Tant per als que n'han fet casa seva com per als que continuen vivint a la seva llar i vénen a passar una part del seu temps al centre de dia.
L'atenció i prevenció de la salut és primordial i continuada: metge, equip d'infermeria altament qualificat, cuidadors, psicòlegs, fisioterapeuta, terapeuta ocupacional, treballadora social, podòleg, atenció als familiars… Professionals en constant formació, sinònim de garantia de benestar i confiança.