El dia 29 de novembre de 2017, al local de la Llar de La Grange, a la ciutat de Tarragona, va fer una xerrada sobre el BO SOCIAL el Delegat a les comarques tarragonines de la Federació d’Associacions de Gent Gran de Catalunya.
El dia 29 de novembre de 2017, al local de la Llar de La Grange, a la ciutat de Tarragona, va fer una xerrada sobre el BO SOCIAL el Delegat a les comarques tarragonines de la Federació d’Associacions de Gent Gran de Catalunya, Sr. Jesús Martí Roca, a la que hi varen assistir unes 40 persones.
El bo social permet tenir descomptes importants en els rebuts dels subministraments de la llar a persones de més de 60 anys que cobrin una pensió mínima de jubilació, incapacitat, viduïtat o no contributiva
Va haver molta atenció per els molts assistents que efectuaren preguntes responent, en moltes que calia dirigir-se als servei de atenció Socials de Municipi. Sembla que estaven interessats tot i que estava anunciat per les persones grans també va assistí una noia jove. També assistiren dues persones del col·lectiu QUE LLUITA CONTRE ELS DESNONAMENTS.